Perth WA - - Reisverslag uit Perth, Australië van Lennart Sluijter - WaarBenJij.nu Perth WA - - Reisverslag uit Perth, Australië van Lennart Sluijter - WaarBenJij.nu

Perth WA -

Door: Lennart

Blijf op de hoogte en volg Lennart

23 November 2013 | Australië, Perth

Hallo allemaal!

Hier is tie da; het eerste bericht vanuit Australie!
Na de lange vlucht via Singapore kwam ik dan eindelijk aan in Perth WA.
en daar stond ik dan midden in de nacht op de airport. En nu? geen Hotels in de buurt, Vliegveld uitgestorven. Dus maar een Taxi gepakt naar het eerste Motel, waar ik 's ochtends 10uur weer uit moest.

De volgende dag naar Wickham retreat hostel gegaan en een paar nachten geboekt. Het is een klein Hostel met alles wat een backpacker nodig heeft;
prima bedden,BBQ avonden en bovenal geweldige mensen!

Perth is een grote stad met ongeveer 1,7 miljoen inwoners toch voelt het heel gemoedelijk aan. Er zijn tientallen mooie grote parken waar je kan relaxen in de schaduw of andere mensen ontmoeten. Het CBD (centrum) is afgeladen met clubs en barretjes. Maar het beste is natuurlijk het strand. kwartiertje met de trein en je staat op het mooiste strand van de Perth area genaamd Cottsloe. Het is een mooi breed strand wat niet lijkt op te houden, en vooral rustig. Af en toe word het afgesloten omdat er een aantal witte Haaien in de buurt zwemmen, maar meestal kan je na een uur het strand weer op.

Ik heb op dit moment niet veel inspiratie meer om door te schrijven.
Deze week moet ik 5 dagen werken, maar meer daar over later.

Cheers! and greetings from Australia





  • 23 November 2013 - 12:58

    Gertjan En Elvira:

    Leuk wat van je te horen Lennart! Klinkt gooeeeed!!!!!! Geniet ervan, enjoy ;-) Fijn om te lezen dat je werk hebt, hopelijk helemaal naar je zin! Groetjes, GJ & El

  • 23 November 2013 - 13:10

    Ad Sluijter:

    Leuk dat eerste reisverslag. Ik begrijp dat je je draai, daar in Perth, aardig begint te vinden. Volgende wek veel succes bij je Australische werkgever. Denk er aan het stuur zit daar rechts..., is ff zoeken misschien in het begin, went wel. Heel veel doei en we skypen binnenkort misschien nog wel een keer.
    Hartelijke groeten, papa

  • 23 November 2013 - 20:18

    Marnix, Annemarie, Emily En Twan:

    Hoi Lenn, nog veel succes daar in Australië. Succes met je werk en lekker genieten maar!
    Ik vroeg net aan Twan of tie nog wat wist te vertellen: hij vroeg wanneer je weer terug komt in Nederland. Lief hé!! Groetjes uit Moerkapelle

  • 24 November 2013 - 18:36

    Nancy:

    Ha Lennart!

    Leuk om even wat te lezen over je belevenissen! Geniet ervan en succes!

    gr. Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lennart

Welkom op mijn reisprofiel, De komende tijd hoop ik jullie zoveel mogelijk up to date te houden van mijn reis naar Australië.

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 15480

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 08 Mei 2014

Going down under

Landen bezocht: